wtorek, 5 sierpnia 2014

Nudy... /Olga

Hejka :) Ale NUDY! Nie wierzę że, mogę tak się nudzić. Chociaz ze mam basen i moge się kąpać kiedy chcę, chociaż że, mam trampoline i mogę se skakać itp. Przyjeżdża do mnie czasem rodzina czasami koleżanki i oczywiście moje przyjaciółki Wiki i Zuza chociaż one nie przychodzą czasami tylko często, bardzo często. Niedługo jadę do cioci. Będzie super! Mam nadzieje że, jak wam się nudzi to czytacie naszego bloga? Lubię też grać w moviestarplanet, spodobała mi się ta gra. Jak coś to jestem pozioma<3 Tak z tym serduszkiem. No dobra to ja będę kończyć tego posta. Pa pa pa pa ;* A na koniec zdjęcie lodów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witamy na naszym blogu, bardzo nam jest miło kiedy ktoś komentuje nasze posty. Jednak każdy musi się stosować jednej ważnej zasady.

! Nie możesz używać wulgaryzmów !