sobota, 24 maja 2014

Burza!/Zuza

Hej! Robię posta o burzy która mnie dziś wkurza. Tego posta piszę po ostatniej burzy. Moja rodzina siedziała w mojej altance przy grilu a ja biegałam po kiełbaskę z grila.XD I nagle Zauważyłam pioruny a potem usłyszałam grzmot. Wcześniej też była burza. Ok to tyle z posta o burzy która mnie wkurza.
Aaa... zapomniałambym o najważniejszym bo przez nią nie mogłam grać w gry komputerowe,gadać z wiką , oglądać TV i najważniejsze nie mogłam  pisać posta!  Smuteczek :( .No to teraz już lecę bo pewnie zraz znowu przywędruje ta głupia burza.
                                                                                     Pa,pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witamy na naszym blogu, bardzo nam jest miło kiedy ktoś komentuje nasze posty. Jednak każdy musi się stosować jednej ważnej zasady.

! Nie możesz używać wulgaryzmów !